A programozás - kódolás és játéktervezés - tudományába kínál bevezetőt a érdeklődő gyerekek számára ez a sok színes ábrával illusztrált, az egyébként bonyolult témát tömören, érthetően és olvasmányosan, pontosan tíz fejezetben bemutató kötet. Az első rész tisztázza a programozás fogalmát, majd
[>>>]
A programozás - kódolás és játéktervezés - tudományába kínál bevezetőt a érdeklődő gyerekek számára ez a sok színes ábrával illusztrált, az egyébként bonyolult témát tömören, érthetően és olvasmányosan, pontosan tíz fejezetben bemutató kötet. Az első rész tisztázza a programozás fogalmát, majd megismerkedhetünk az alapokkal és az első lépésekkel, a szereplők megalkotásának módjával, a ciklusok és változók használatával, a parancstípusokkal. Ezek birtokában nekivághatunk a valódi játéktervezésnek: a gravitáció és mozgó plató modellezésének, a platformjáték elkészítésének, a weblapépítésnek, a képek és felsorolások hozzáadásának, a forma- és színtervezésnek, a betűtípus kiválasztásának, valamint a program véglegesítésének. A spirálfűzésű kötetet fogalommagyarázat és tárgymutató zárja. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]