Cím: |
Turizmusmarketing
| Közrem.: |
Lőrincz Katalin. ([szerk.]) ; Sulyok Judit. ([szerk.]) |
Szerz. közl: |
szerk. Lőrincz Katalin, Sulyok Judit
| Kiadás: |
Budapest : Akad. K., 2017 |
Sorozat: |
Turizmus szakkönyvtár ; Marketing szakkönyvtár |
Eto: |
338.48(075.8) ; 658.8(075.8) ; 339.138(075.8)
Táblázat |
Kód |
Magyarázat |
ETO jelzet:
338.48(075.8)
|
Fő |
338.48 |
idegenforgalom ; idegenforgalmi politika
|
Formai |
(075.8) |
egyetemi tankönyv ; főiskolai tankönyv ; tankönyv, felsőoktatási intézményekben
|
ETO jelzet:
658.8(075.8)
|
Fő |
658.8 |
értékesítés, eladás, marketing ; marketing, értékesítés, eladás ; kereskedelmi technika
|
Formai |
(075.8) |
egyetemi tankönyv ; főiskolai tankönyv ; tankönyv, felsőoktatási intézményekben
|
ETO jelzet:
339.138(075.8)
|
Fő |
339.138 |
marketing / kereskedelem
|
Formai |
(075.8) |
egyetemi tankönyv ; főiskolai tankönyv ; tankönyv, felsőoktatási intézményekben
|
| Szakjel: |
658
| Cutter: |
T 95
| ISBN: |
978-963-454-024-3
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
357, [6] p.
| Megj.: |
Bibliogr. a fejezetek végén
| Kivonat: |
Jelen, Lőrincz Katalin és Sulyok Judit által szerkesztett, népes szakember gárda által írt kötet, a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva tekinti át a turizmusmarketing teljes folyamatát. A könyv a turizmusmarketing jelenlegi, élményorientált
[>>>]
Jelen, Lőrincz Katalin és Sulyok Judit által szerkesztett, népes szakember gárda által írt kötet, a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva tekinti át a turizmusmarketing teljes folyamatát. A könyv a turizmusmarketing jelenlegi, élményorientált helyzetének bemutatásával indít, majd a fogyasztók, vagyis a potenciális utazók megismerése következik. A marketing szerves részét képező termékfejlesztés után az olvasók az árképzés, az elosztási csatornák, majd a kommunikáció, promóció területébe nyernek bepillantást, s külön fejezetek tárgyalják a turizmusban is kiemelt reklámot és közönségkapcsolatokat (public relations), valamint a monitoringot. A kötet a turizmusmarketing várható jövőjének felvázolásával zárul. A számos gyakorlati példát bemutató tankönyv egyes fejezeteit a kulcsfogalmak listája, ellenőrző kérdések és irodalomjegyzék zárja. A mellékletben infógrafikák, térképvázlatok és néhány reklámplakát kapott helyet. Turisztikai szakembereken és egyetemi hallgatókon kívül a turizmusban dolgozóknak is ajánlható kiadvány. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]
|
Pld. |
Raktár |
Rakt.jelzet |
Lelt.szám |
Info |
---|
Balatonboglár fiók : 1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető | 1. | Olvasóterem | 658 T 95 | 55776 | Kölcsönözhető |
|
|