A Turizmusmarketing. Esettanulmányok első kötete (201009051) 2010-ben jelent meg, s a turizmus és marketing szakos BSc és MSc képzésben résztvevő hallgatók számára készült, azzal a céllal, hogy interdiszciplináris megközelítéssel könnyítse meg a turizmusmarketing-elemzések és -vizsgálatok
[>>>]
A Turizmusmarketing. Esettanulmányok első kötete (201009051) 2010-ben jelent meg, s a turizmus és marketing szakos BSc és MSc képzésben résztvevő hallgatók számára készült, azzal a céllal, hogy interdiszciplináris megközelítéssel könnyítse meg a turizmusmarketing-elemzések és -vizsgálatok elvégzését, valamint az elméleti tananyag elsajátítását. A most megjelenő második kötet újabb húsz esettanulmányt tartalmaz. A kötet elején a turizmusmarketing egyik újabb irányzata, a posztmodern turizmusmarketing kerül a fókuszba. Ezt követik a szálláshelyek, majd az utazási irodák szolgáltatásaival kapcsolatos, valamint a desztinációturizmus sarkalatos kérdéseit elemző esettanulmányok. Ezután a fesztiválturizmusra, a térségi turizmusfejlesztésre és az oktatásturizmusra helyeződik a hangsúly. A tankönyvben tárgyalt két utolsó témakör, az egészségturizmus, valamint a technológiai alapú és technológiával támogatott turizmus, az előző kötethez képest újdonságnak számít. A tanulmányokat egyenként kérdések és irodalomjegyzék zárja, a kötet végén pedig a szerzők rövid életrajzát találjuk. A főként egyetemi szemináriumokon használható kötet beszerzése elsősorban szakkönyvtárak és nagyobb általános gyűjtőkörű könyvtárak számára ajánlott. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]