Cím: |
Mozdonykalandok 1
| Cím: |
Thomas kalandja ; Henry kalandja ; James kalandja
| Szerző: |
Awdry, Rev. W. ; Stead, Emily |
Közrem.: |
Davies, Robin. ([ill.]) ; Abonyi Tímea ([ford.]) ; Awdry, Wilbert ([alapján]) |
Szerz. közl: |
Rev. W. Awdry [alapján írta Emily Stead] ; ill. Robin Davies ; [ford. Abonyi Tímea]
| Kiadás: |
[Budapest] : Móra, 2018 |
Sorozat: |
Thomas, a gőzmozdony/1 |
Eto: |
820(02.053.2)-34Stead=945.11 ; 087.5(084.1)
| Cutter: |
A 98
| ISBN: |
978-963-486-071-6
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
79 p.
| Megj.: |
A fordítás a "Thomas & friends" c. sorozat alapján készült
| Kivonat: |
Awdry tiszteletes világhírű mesefolyama, Thomas gőzmozdony és társai kalandjai jelennek meg a Móra gondozásában ismét, ezúttal új válogatásban. Az első kötetben három történet kapott helyet. Az első főhőse maga Thomas, aki nap mint nap robog végig a szárnyvonalán, mögötte két hűséges vagonjával,
[>>>]
Awdry tiszteletes világhírű mesefolyama, Thomas gőzmozdony és társai kalandjai jelennek meg a Móra gondozásában ismét, ezúttal új válogatásban. Az első kötetben három történet kapott helyet. Az első főhőse maga Thomas, aki nap mint nap robog végig a szárnyvonalán, mögötte két hűséges vagonjával, Annie-vel és Clarabellel. Egy forró napon megállnak a vezetőjével, hogy a közeli folyóból egy kis vizet merjenek. Thomas mit sem sejtve pöfög tovább, ám hamarosan baj történik: váratlanul kicsap a gőz rajta. Vajon mi történhetett...? A következő mese szereplője Henry, a zöld mozdony, akit rendre valami különös gyengeség kínoz, képtelen úgy teljesíteni, ahogy azt elvárják tőle. Aztán egy nap maga a Kövér Ellenőr jön rá, hogy mi lehet a megoldás: újfajta szenet hozat Henry-nek, egyenesen Walesből... A harmadik részben a ragyogó piros James-szel ismerkedhetnek meg a gyerekek, aki nagyon büszke a küllemére - talán túlságosan is. Végül aztán egy kisebb malőrt követően rájön, hogy hasznos mozdonynak lenni sokkal fontosabb, mint szépnek. A szöveget Robin Davies jól ismert, színes rajzai kísérik. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]
|
|
|