alsófokú iskolai tankönyv ; tankönyv, alsófokú iskolákban
Szakjel:
370
Cutter:
K 23
ISBN:
978-963-324-440-1
Nyelv:
magyar
Oldal:
272 p.
Megj.:
Bibliogr.: p. 270-272.
Kivonat:
A szerző - aki éveken keresztül volt egy neves reklámügynökség kreatív igazgatója - egy olyan, elsősorban gyerekekre szabott módszert dolgozott ki, amely kifejezetten a kreativitás (különböző mértékben, de mindenkiben meglevő) képességét segít fejleszteni. A bevezetőt követően (amelyben a kreatív
[>>>]
A szerző - aki éveken keresztül volt egy neves reklámügynökség kreatív igazgatója - egy olyan, elsősorban gyerekekre szabott módszert dolgozott ki, amely kifejezetten a kreativitás (különböző mértékben, de mindenkiben meglevő) képességét segít fejleszteni. A bevezetőt követően (amelyben a kreatív gondolkodás előnyeiről esik szó) átveszi a kreativitás-fejlesztés általános tudnivalóit, majd összegzi a kreatív gondolkodás alapjait (kreativitás, ötlet, problémamegoldó gondolkodás stb. fogalma), ír a fantázia, a figyelem, az emlékezet és a kapcsolatképzés mibenlétéről, szerepéről és fontosságáról, és rámutat azokra a lehetséges akadályokra, amelyek fékezhetik a kreativitás kibontakoztatását (pl.: hibázástól való félelem, képtelenség a nézőpontváltásra vagy széttartó gondolkodás). Az utolsó részben a kreatív gondolkodófolyamatok három közös módszerét mutatja be röviden. A gyakorlatokkal kiegészített, forrásjegyzékkel záruló kiadvány elsősorban szülők, pedagógusok figyelmébe ajánlható. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]