Kivonat: |
A borkommunikáció egy egészen speciális terület, amely valahol a promóció, a borászat és a gasztronómiakultúra határmezsgyéjén helyezhető el, és azt fedi, hogy miként beszéljünk, írjunk a lehető legkifejezőbben egy-egy borfajtáról, milyen kommunikációs módszerekkel közelítsük meg a fogyasztókat, mi
[>>>]
A borkommunikáció egy egészen speciális terület, amely valahol a promóció, a borászat és a gasztronómiakultúra határmezsgyéjén helyezhető el, és azt fedi, hogy miként beszéljünk, írjunk a lehető legkifejezőbben egy-egy borfajtáról, milyen kommunikációs módszerekkel közelítsük meg a fogyasztókat, mi módon emeljük ki a bor erényeit, sajátosságait, milyen stílusban és eszközökkel írjunk borról szakközönségnek és laikusoknak. ***Ebbe a témakörbe kínál bevezetést a jelen kötet, amelyet húsz, különféle területeken jártas szerző jegyez, s amelynek nem titkolt célja ezzel együtt a magyar bor bemutatása, népszerűsítése. A Borkommunikációs alapvetések című részben olyan témákról olvashatunk, mint a magyar bor művelődéstörténete, a bor és szakralitás viszonya, a borhungarikumok és -vidékek, a borgazdaság, a borágazati marketingkommunikáció, a bormárkanevek, a bor és a dizájn, a boretikett, illetve a borszakírás fortélyai. A folytatásban hét példaértékű esettanulmányt találunk (A BalatonBor marketingstratégiája, Bor - online, Borleírások a gyakorlatban, Fröccsterminológia stb.). A függelékben kaptak helyet a jegyzetek, a szakirodalom és a szerzők szakmai bemutatkozásai. A szép kivitelű kiadványt sok minőségi, színes fotó illusztrálja. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]
|