Nem kevesebb, mint "a tudásvágy megalapozása" a célja Körmöci Katalin óvodapedagógusnak, aki ennek érdekében egy speciális módszert is kidolgozott - ezt mutatja be jelen kötetében. Az első részben saját nevelésfilozófiai alapvetését fogalmazza meg, majd áttekinti, melyek az óvodás korú gyerekek
[>>>]
Nem kevesebb, mint "a tudásvágy megalapozása" a célja Körmöci Katalin óvodapedagógusnak, aki ennek érdekében egy speciális módszert is kidolgozott - ezt mutatja be jelen kötetében. Az első részben saját nevelésfilozófiai alapvetését fogalmazza meg, majd áttekinti, melyek az óvodás korú gyerekek legfontosabb testi-lelki szükségletei, s ebben milyen szerepet játszik a családi, illetve az óvodai környezet. A második szakasz témája a gyerekek szükségleteihez igazított óvodai tanulás, olyan kérdésekre kitérve, mint a kicsikben munkáló tudásvágy, a játék mint szükséglet, valamint az előző kettőhöz kalibrált tanulás-tanítás (tanulási motívumok, tanulás tartalma, metodikai igazodás). A harmadik - záró - részben esik szó az ezzel kapcsolatos társadalmi elvárásokról, a gyerekek jogairól és a pedagógus kötelességeiről, továbbá a gyermeki tanulási tevékenység szabadságáról. A mellékeltekkel záruló kiadvány óvodapedagógiai szakkönyv, beszerzése ennek tükrében ajánlható a szakgyűjtemények számára. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]