tanulók kiválasztása ; tanulók irányítása különböző iskolatípusokba
Szakjel:
372
Cutter:
F 72
ISBN:
978-963-486-516-2
Oldal:
160 p.
Megj.:
Bibliogr.: p. 160.
UKazon:
202009022
Kivonat:
Sok szülőnek kemény fejtörést okoz, hova írassa be iskolaéretté váló kisgyermekét. Maradjon saját közegében, vagy már most kezdje el az "életre való felkészülést", azaz olyan iskolába írassa, ahol jobb tanulmányi előmenetelre számíthat? A szerző segítséget nyújt ahhoz, hogyan készítsük fel
[>>>]
Sok szülőnek kemény fejtörést okoz, hova írassa be iskolaéretté váló kisgyermekét. Maradjon saját közegében, vagy már most kezdje el az "életre való felkészülést", azaz olyan iskolába írassa, ahol jobb tanulmányi előmenetelre számíthat? A szerző segítséget nyújt ahhoz, hogyan készítsük fel gyermekeinket az iskolai életre, hogyan tehetjük zökkenőmentessé az iskolakezdést, illetve, mit tegyünk akkor, ha nehézségek lépnek fel. ***Forgács Zsóka összegyűjti azokat a szempontokat, amelyeket érdemes figyelembe venni az iskolaválasztásnál, áttekinti a tankötelezettség törvényi szabályozását, az integrált nevelés előnyeit és hátrányait. Az iskolaérettség, iskolára való alkalmasság alapkövetelményeinek rögzítésével biztos támpontokat nyújt a szülőknek, és számos olyan játék-ötletet is közread, melyekkel családon belül fejleszthető a gyerekek beszédkészsége. Ma Magyarországon minden ötödik gyermek kommunikációs problémákkal küzd, ezért a kötet legterjedelmesebb részében - közel ötven oldalon - szókincs- és íráskészség-fejlesztő feladatsorok találhatók. A kicsiknek készült gyakorlatokat, feladatlapokat szülőknek szóló tanácsokkal egészíti ki a szerző. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]