Cím: |
Sziasztok, érzelmek!
| Szerző: |
Chamorro, Verónica |
Közrem.: |
Rivadeneira, Miranda (ill.) ; Rusznák György (ford.) |
Szerz. közl: |
[írta Verónica Chamorro] ; [rajz. Miranda Rivadeneira] ; [ford. Rusznák György]
| Kiadás: |
Budapest : Napra-forgó, [2020] |
Eto: |
860(02.053.2)-34Chamorro=945.11 ; 087.5(084.1) ; 159.942
| Cutter: |
C 15
| ISBN: |
978-963-483-231-7
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
92, [1] p.
| Kivonat: |
Bár az érzelmek a lehető legtermészetesebb dolgok, a gyerekeknek mégis tanulni kell úgy a felismerésüket, mint a megértésüket és nem utolsósorban azt, hogy egy-egy átélt emócióval mit kezdjenek. Ehhez nyújt segítséget a spanyol szerző tanmeséje, amelynek a főhőse egy testvérpár, Bálint és Hanna. A
[>>>]
Bár az érzelmek a lehető legtermészetesebb dolgok, a gyerekeknek mégis tanulni kell úgy a felismerésüket, mint a megértésüket és nem utolsósorban azt, hogy egy-egy átélt emócióval mit kezdjenek. Ehhez nyújt segítséget a spanyol szerző tanmeséje, amelynek a főhőse egy testvérpár, Bálint és Hanna. A kicsikkel zajlanak a normális hétköznapi események, amelyek persze mindenféle érzelemhullámmal járnak. Bálint például esténként fél egyedül bemenni a fürdőszobába, amin Hanna nevet, az anyukájuk pedig mérges Hanna hozzáállása miatt. Vagy amikor Bálint egyedül marad, akkor unatkozik és szomorú, ám amikor a nővére meglepi egy csodaszép papírsárkánnyal, valósággal elborítja az öröm. Vagy a játszótéren, amikor Apa a síró Bálintra figyel, Hanna nagyon irigy lesz - miért nem ővele foglalkozik az édesapja? Végig olvasva az ilyen és ehhez hasonló egyszerű, tanulságos sztorikat a gyerekek választhatnak a különféle érzelemállapotokat ábrázoló ikonok közül: vajon éppen melyiket éli át a kis főhős? A színes képekkel kiegészített képeskönyv szülőkkel, nevelőkkel együtt olvasásra ajánlott a 3-6 évesek számára. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
Pld. |
Raktár |
Rakt.jelzet |
Lelt.szám |
Info |
---|
Balatonboglár fiók : 1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető | 1. | Gyermekrészleg | C 15 | 61357 | Kölcsönözhető |
|
|