A konstruktív életvezetés pedagógiájának koncepciója egy olyan iskolamodell megalapozására irányul, amely a személyiségfejlesztés szempontjából kiemelkedő hatékonyságúnak ígérkezik. Ennek elemei beépíthetők az óvodai nevelésbe, az általános és középiskolába, sőt a családi nevelésbe is. Jelen kötet
[>>>]
A konstruktív életvezetés pedagógiájának koncepciója egy olyan iskolamodell megalapozására irányul, amely a személyiségfejlesztés szempontjából kiemelkedő hatékonyságúnak ígérkezik. Ennek elemei beépíthetők az óvodai nevelésbe, az általános és középiskolába, sőt a családi nevelésbe is. Jelen kötet ezen koncepciót mutatja be részletesen, elsősorban az óvodapedagógusok, pedagógusok és pedagógusjelöltek számára.*** Bábosik István elsőként felvázolja a Konstruktív Életvezetés Iskolája alapelveit, majd bemutatja az iskola szerepét a konstruktív életvezetés megalapozásában. Ezt követi az ösztönző-reguláló kompetenciák, valamint a szervező-végrehajtó kompetenciák fejlesztésének mikéntje, majd az iskola személyiségfejlesztő tevékenység- és feladatrendszerét mutatja be a szerző. Olvashatunk még a pedagógiai tevékenység szubjektív tényezőiről, a konstruktív életvezetés stabilitását veszélyeztető tényezőkről, végül a személyiség neveléstudományi értelmezéséről és struktúrájáról, valamint biogén sajátosságcsoportjáról. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]