Cím: |
A játék neve: Pandora
| Szerző: |
Szűcs Ádám (1981) |
Szerz. közl: |
Szűcs Ádám
| Kiadás: |
Budapest : Lampion, 2024 |
Eto: |
894.511-31(02.053.2)
| Cutter: |
Sz 97
| ISBN: |
978-963-614-422-7
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
472, [3] p.
| Megj.: |
Előzm.: A játék neve: Budapest
| UKazon: |
202421336
| Kivonat: |
A játék neve: Budapest című ifjúsági kalandregénye folytatásával jelentkezik Szűcs Ádám. Ismét visszatérnek hát a Deé tanár úr korábbi eltűnése után nyomozó középiskolás diákok, Sági, Bogdán, Vaki és Petra. Az előző kötet végére a kémiatanáruk itt-ott illegalitásba hajló játéka, a Deéverzum véget
[>>>]
A játék neve: Budapest című ifjúsági kalandregénye folytatásával jelentkezik Szűcs Ádám. Ismét visszatérnek hát a Deé tanár úr korábbi eltűnése után nyomozó középiskolás diákok, Sági, Bogdán, Vaki és Petra. Az előző kötet végére a kémiatanáruk itt-ott illegalitásba hajló játéka, a Deéverzum véget ért, az általa keltett vihar pedig a nyár során szerencsére elült. A fiatalokat egy ideig még hívogatták interjúkra, néha megállították őket az utcán vagy felismerték a boltokban. Ötük közül Bogdán életét jelentősen megváltoztatta a játék, felfigyeltek a tehetségére, és a világ egyik legnagyobb e-sportszervezete felkérte, hogy legyen a nagykövetük. Imponáló fizetségért cserébe csak annyit kellett tennie, hogy havonta kétszáz órát játszik csapatban, évente négy-ötször pedig eljár rendezvényekre, hogy nyilvánosan játsszon. Petra sem tétlenkedett, ügyesen meglovagolta a figyelmet, indított egy saját Twitch-csatornát, ahol szimultán sakkozott és fps-ezett. Vaki elkezdett szertornázni, mellette ő is erőlködött saját videós csatornával, de a kosaras streamjein kívül nem nagyon nézett tőle senki semmit. Velük ellentétben Sági igyekezett visszahúzódni a háttérbe, így egyáltalán nem zavarta, hogy az irántuk való érdeklődés alább hagyott. Aztán az új tanév kezdetével ismét felbolydul az életük, Bogdán ugyanis készített egy spéci headsettel játszható budapesti játékot, amibe a barátait is meghívta. Csakhogy az algoritmus egy idő után önálló életre kel, így a játékban és a valóságban is egyre furcsább események történnek. Kezdetként a Dunától minden nap négykor kiemelkedik egy hatalmas ragadozó hal, később megelevenednek a görög kori szobrok vagy éppen óriáshamburger jelenik meg a Lánchíd pillérérén. Furcsa üzeneteket is kapnak egymástól, ráadásul valaki ellopja a játékból a valós pénzértékkel bíró varázslatokat és fegyvereket. Vajon képesek leállítani a kikapcsolhatatlanná vált játékot? Petra össze tudja tartani a csapatot, melyhez új lányként Sofia is csatlakozik? És hova tűnik el Bogdán?... A könyvben szereplő helyszínekről és egyéb érdekességekről ezúttal is a kötet végén olvashatunk röviden. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
Pld. |
Raktár |
Rakt.jelzet |
Lelt.szám |
Info |
---|
Balatonboglár fiók : 1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető | 1. | Szépirodalom | Sz 97 | 66178 | Kölcsönözhető |
|
|